Crèche

Elke zondagochtend is er crèche tijdens de kerkdienst. De crècheruimte is erg gezellig en je vindt de toegang in de kerkzaal naast de gedachtenishoek. Er is volop speelgelegenheid voor de allerkleinsten. Ook is er tijd voor een verhaal en/of een liedje. Als uw kind daar aan toe is krijgen ze iets lekkers. Tijdens de mededelingen kunnen de kinderen uit de crèche worden opgehaald, zodat ze aanwezig kunnen zijn bij het laatste lied en de zegen.

Wil je je kinderen ook naar de crèche brengen en dat regelmatig blijven doen, denk er dan eens aan je op te geven voor het crecherooster. Het rooster wordt gedraaid door ouders en tieners. Kortom het is er reuze gezellig, kom dus gerust eens kijken!

Coördinator: Hanneke en Alexander de Danschutter hanneke.dedanschutter@nieuwekerkgemeente.nl